Wednesday 24 September 2014

Foundation Kryolan Supra


Supra Kryolan Foundation 10gm re-pack

Selalu lambat ke tempat kerja sebab makeup lama sangat atau pi tempat keje tanpa sempat nak makeup??? Mulai sekarang saya pun dah tukar pakai foundation supra ni, mudah jer sapu foundation tak smpai 3 minit dan sekata dan rata foundation kat muka. Ni sya pakai nipis je sebab ke opis kan tak mau la tebal-tebal pakai #suprafoundationre-pack ni.. jadi pakai nipis jer tu pun dah nampak glowing kan pakai #suprafoundation ni.

Gambar ni saya pakai supra kod 5W pastu eyebrow plak saya aliskan dengan viva eyebrow pencil warna dark brown dan sedikit blusher miss rose.
Finishing saya pakai bedak powder baby johnson aje.. dah terbiasa (makeup nipis boleh ler)
ouh lupa plak nak bgtau saya sapu foundation pakai span magic yang telah dilembabkan guna spray aquara essence senang pakai spray ni tak yah susah2 nak g toilet untuk basahkan span dan dalam masa yang sama semburan tu dapat bantu melicinkan lagi foundation dan sebagai bonus untuk tahankan solekan dimuka.

Whatsapp 012 203 1661
Kelebihan #suprafoundation ni:-
~ memberi efek kulit yang licin
~ menutup parut jerawat, jeragat & cela
~ ada pilihan untuk tak pakai bedak compact atau powder sbb foundation x berminyak
~ ringkas, mudah dan cepat
~ JIMAT!!! hanya oles sikit aje dah boleh diseratakan keseluruhan wajah

selalu customer saya tanya 10gm ni tahan bape lama?? kalau nak tau walaupun bekas kecil tp foundation ni tahan 3-5 bulan **bergantung pada pemakaian.  Nak beli pack original yang besar tu ramai yang x mampukan termasuk la saya jd bila re-pack ni sudah tentu ramai yang mampu.  Cuba la tak rugi kalau kita cuba kan,

Harga retail
RM25.00 sahaja
**tak termasuk kos pos

Yang ni adalah kod yang ada bagi supra:-
Whatsapp 012 203 1661


Ini pula kod yang menjadi pilihan ramai:-
whatsapp 012 203 1661

whatsapp 012 203 1661


whatsapp 012 203 1661

No comments:

Post a Comment