Wednesday 3 September 2014

Foundation Jenis Krim

Saya ada jual foundation juga tapi jenis krim, yang liquid buat masa ni xde jual dah. Dulu ada la pernah jual juga tapi disebabkan kerisauan botol pecah dan sebagainya jadi saya hentikan penjualan foundation jenis liquid.

Yang ada dalam list jualan saya adalah foundation Supra re-pack 10gm dan Naturactor 20gm.

Senang dipakai dan sesuai dengan muka saya sbb x berminyak, kalau saya pakai yg liquid lagi senang nak tambah minyak dimuka, bergelen-gelen gitu.  Jadi jenis krim la yg yang paling sesuai dengan kombinasi kulit kering + berminyak muka saya.

Harga untuk foundation ni:>>
Supra re-pack 10gm rm25.00
Naturactor 20gm rm25.00


Panduan warna:>
2W atau 3W ~>  "Putih Pink" seperti Zizzie Ezzety/Sofe Jane
4W ~> "Sederhana" seperti Erra Fazira
5W ~> "Sawo Matang" atau "Hitam Manis" seperti Linda Rafar/Nurul
NB ~> "Kuning Langsat" seperti Lisdawati boleh juga untuk Natural look
FS45 ~> "Kuning Langsat" seperti Fasha Sanda
FS38 ~> "Natural Melayu" seperti Vanida Imran
FS36 ~> "Hitam Manis" seperti Nurul

Note:
Esok saya buat karangan tuk naturactor plak ye, ngantuk sangat mata ni cam ada gam plak, selamat malam..

No comments:

Post a Comment