Tuesday 26 August 2014

Set Berus Asas Naked 3


Set berus asas NAKED 3

saya memang suka dengan warna naked... nampak eksklusif nampak mahal benar tapi sebenarnya xde la pun saya jual pun baru rm18.00 per set ni.  Kalau anda google pun payah nak jumpa sebab bila search jer naked brush jap lagi yg kuar gambar naked lain.. mampus aih. Jadi abaikan aje la ye, lets focus on this and this only.

Set ni memang sangat mesra handbag senang jer nak angkut pi memana dah kalau x sempat nak bersiap kat rumah, dalam keta pun jadi kan. Masa trafic light merah kita pun sibuk tenyeh blusher smpai juling pakcik kereta sebelah menengok nye.. hairan dia dah rupa cam sarkis plak dalam keta kita kan. Redha je la pakcik udah nama nye pompuan rope gitu la.

Nway, pada yang tak berapa nak mahir dengan berus ni saya nak habaq mai, set ni ada:> 

1.  Berus blusher
2. Berus eyeshadow 
3. Berus eyeshadow
4. Berus concealer (nak guna untuk apply eyeshadow pun bleh)
5. Berus lipstik
6. Berus kening/angled brush (kadang2 dipakai tuk apply gel eyeliner atau smudge eyeliner)
7. Berus/perapi kening

Bergantung pada kreativiti solekan masing-masing.. sebatang berus banyak gunanya.  Janji muka tak tukar rupa hantu gomak sudah la kan.  Harap ini dapat membantu sedikit sebanyak, saya pun x professional tapi sangat sudi dan suka kongsi ilmu yang tak seberapa ini.  Terima kasih, Zana.

7 comments:

  1. nak ada lagi x? cam ner nak beli.

    ReplyDelete
  2. aslm sis zana,stok brush naked ni ade lgi x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalm maaf saya baru perasan ada komen ni. Berus ni sold out dah, sorry

      Delete
  3. as salam sis still available lg x ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam, ada lagi. RM18 + kos pos [semenanjung rm6], [sabah/sarawak rm10]
      boleh whatsapp saya 0122031661.

      Delete
  4. Salam sis
    Brush naked ni halal x? Drpd bulu ape ye? Kambing ke?

    ReplyDelete