Showing posts with label #instagrammyshoppingland. Show all posts
Showing posts with label #instagrammyshoppingland. Show all posts

Wednesday, 1 April 2015

Hapuskan parut sepantas kilat + mansungkan hidung instantly..

 Shading/Concealer/Makeup Base

Shading/Highlighter yang saya pamerkan berikut ada 2 jenis iaitu jenis krim dan jenis debu (powder).  

Shading adalah yang warna-warna gelap tu 
manakala 
highlighter adalah yang warna-warna cerah & terang. 

Shading Palette SuaMei 4 Warna
RM17.00
Jenis powder

Tujuan shading adalah untuk memberi samaran pada bentuk wajah untuk memberi efek samada memancung kan hidung, mengecilkan dahi, mengecilkan rahang atau boleh juga naik menaikkan pipi sebelum pakai blusher dan banyak lagi kegunaan shading ni. seperti yang ditunjukkan dalam gambar model tu.


NAKED Shading & Highlighter 
jenis powder
4 Warna RM17.00
**Harga tidak termasuk kos pos
whatsapp/telegram 0122031661

Shading diguna untuk memberi kesan samaran gelap pada bahagian tertentu dimuka:-
- mengecilkan dahi/muka
- memancungkan hidung
- bentuk muka tampak runcing

Highlighter diguna untuk menyerlahkan bahagian tertentu dimuka:-
- menyerlahkan hidung dlm menampak mancung
- menyerlahkan mata
- menyerlahkan dagu


Highlighter pula untuk memnyerlahkan lagi mana-mana kawasan yang perlu dimuka.  Seperti dalam gambar model ni pakai highlighter kat dahi, hidung, bawah mata, rahang, dagu dan juga bawah kening.  Pabila dah ditouch up dan tambah bedak nnt dapat hasil yang diingini iaitu bentuk muka lgi nmpak flawless dan mengikut bentuk yang dikehendaki. 

Bagus kan, tak yah susah-susah nak botox.. tambah sana-sini sikit... dah bleh cantik muda berseri. 
Pada saya pula shading/highlighter jenis powder lagi senang nak kontrol namun terpulang pada diri memasing, ada juga yang jari-jemarinya sangat senang nak kontrol yang jenis krim.. ikut kreativiti memasing ye anak-anak sekalian..

Foundation/Concealer/Shading/Highlighter Palette Naked Basic
RM25.00
15 warna dalam 1 palette


Foundation/Concealer/Shading/Highlighter Palette Naked Basic
RM22.00
12 warna dalam 1 palette
Jenis krim

Foundation/Concealer/Shading Palette Naked 3
Isipadu lebih lagi daripada NAKED Basic
RM30.00
12 warna dalam 1 palette
Jenis krim

Wednesday, 26 November 2014

PROMOSI!! SET KOMBO RM19.00

Set keperluan solekan yang murah hanya rm19.00 set. Kalau campur dengan postage pun baru rm25.00 bagi semenanjung atau rm29.00 bagi sabah/sarawak.

<<<<Penerangan bagi set berikut >>>>
:~  High beam yg selalu digunakan untuk beri kesan glowing pada tulang pipi, tulang mata, hidung, dagu dan dahi.
:~  Waterprrof marker eyeliner yang long lasting lebih dari 8 jam, mata berus eyeliner pun lembut x sakitkan kelopak mata dan senang dibentuk.
:~  Shisheido mask bantu menghilangkan black head dan kembalikan kelembapan muka
:~  Aloe Vera Make Up Fixing Spray dapat membantu makeup jadi tahan lebih lama dan berikan kesegaran muka, spray ni juga boleh spray kat span supaya foundation dapat diblend dengan lebih rata, nampak smooth dan glowing. Tak perlu nak basahkan span dengan air lagi, senangkan.
:~  Eyebrow pencil + concealer dengan warna coffee yang cantik untuk kening serta ada concealer untuk memberi kemasan pada eyeborw, concealer hanya perlu lukis diluar garisan kening dan kemudian blend.
:~  Berus foundation leper khas untuk foundation atau bleh juga diguna untuk sapu concealer, makeup base atau mask macam egg white mask.
:~  Eyebrow pencil dengan berus, warna dark coklat sekali dengan berus untuk blend eyebrow agar lebih natural.

SET KOMBO 1
High Beam
Waterproof Liquid Eyeliner Pen
Shisheido Mask
Harga Biasa RM29.00 per Set

SET KOMBO 2
Aloe Vera Make Up Fixing Spray
Waterproof Liquid Eyeliner Pen
Shisheido Mask
Eyebrow Pencil + Concealer
Harga Biasa RM29.00 per Set 

SET KOMBO 3
Beauty Blender
Eyebrow Pencil bersama berus
Berus Foundation Leper
Shisheido Mask
Harga Biasa RM29.00 per Set

Wednesday, 19 November 2014

Nak Make Up Tahan Lama?? Ini Caranya

Aquara dan Kiss Beauty Spray

Masa makeup kawen dulu duk tertanya-tanya ape benda la pak andam tu spray kat muka kita dan buat apa nak kena spray plak.  pastu dia kabor sbelum makeup spray dulu kat muka kita supaya nnt senang nak apply foundation, pastu lepas makeup pula spray lgi supaya makeup tahan lama tau!!          
tak tau tu ler sebab teman tanya hihiihi.. dan dalam masa yg sama spray tu bagi kesegaran pada muka pengantin, masa tu aku ler pengantin nye..
nampak muka terserlah jer, (sorry la terperasan sekejap)

akan tetapi spray dia brand yang mahal sangat x mampu rasanye nak beli.. tak jangan duk runsing skang dah jupe produk seangkatan dengan nya.. memperkenalkan Aquara Spray dan Kiss Beauty Make Up Fixing Spray. Harga mampu milik tau dan tahan lama juga.

Kiss Beauty Make Up Fixing Spray RM15.00
Kiss Beauty Make Up Fixing Spray
RM15.00 sahaja bagi 160ml

Make Up Tahan Lama RM18.90
Aquara Essence Spray
RM19.00 sahaja bagi 200ml

**harap maklum harga belum masuk kos pos ye, 
cik kiah lum ada share ngan pos laju hehee jgan maara**

boleh lawati page saya
facebook> Pemborong Kosmetik Kz
instagram> Myshoppingland

Tuesday, 18 November 2014

Foundation Supra re-pack 10gm

Supra Kryolan Foundation 10gm re-pack


Selalu lambat ke tempat kerja sebab makeup lama sangat atau pi tempat keje
tanpa sempat nak makeup??? Mulai sekarang saya pun dah tukar pakai
foundation supra ni, mudah jer sapu foundation tak smpai 3 minit dan sekata dan rata foundation kat muka. Ni sya pakai nipis je sebab ke opis kan tak mau la tebal-tebal pakai #suprafoundationre-pack ni.. jadi pakai nipis jer tu pun dah nampak glowing kan pakai #suprafoundation ni.


Gambar ni saya pakai supra kod 5W pastu eyebrow plak saya aliskan 
dengan viva eyebrow pencil warna dark brown dan sedikit blusher miss rose.
Finishing saya pakai bedak powder baby johnson aje.. dah terbiasa
(makeup nipis boleh ler)
ouh lupa plak nak bgtau saya sapu foundation pakai span magic yang 
telah dilembabkan guna spray aquara essence senang pakai spray ni tak 
yah susah2 nak g toilet untuk basahkan span dan dalam masa yang sama 
semburan tu dapat bantu melicinkan lagi foundation dan sebagai bonus 
untuk tahankan solekan dimuka.

Re-pack 10gm RM25.00

Kelebihan #suprafoundation ni:-
~ memberi efek kulit yang licin
~ menutup parut jerawat, jeragat & cela
~ ada pilihan untuk tak pakai bedak compact atau powder sbb foundation x berminyak
~ ringkas, mudah dan cepat
~ JIMAT!!! hanya oles sikit aje dah boleh diseratakan keseluruhan wajah

selalu customer saya tanya 10gm ni tahan bape lama?? kalau nak tau 
walaupun bekas kecil tp foundation ni tahan 3-5 bulan **bergantung pada pemakaian.  
Nak beli pack original yang besar tu ramai yang x mampukan termasuk la 
saya jd bila re-pack ni sudah tentu ramai yang mampu.  
Cuba la tak rugi kalau kita cuba kan,


Harga retail
RM25.00 sahaja
**tak termasuk kos pos

Yang ni adalah kod yang ada bagi supra:-
re-pack rm25.00
Ini pula kod yang menjadi pilihan ramai:-
re-pack supra rm25.00 10gm





Monday, 13 October 2014

Magic untuk Muka Glowing Benefit High Beam

Benefit High Beam
<RM16.00 sebotol belum masuk kos pos>
Ia adalah highlighter untuk pipi, dahi, kening dan dagu.  Tujuan adalah untuk menonjolkan dan mencantikkan lagi dengan sentuhan kilatan menawan tertawan dan seharusnya puas hati.



Efek kilatan pada wajah itu yang kita nakkan lepas bersolek.  Kebiasaan selepas bersolek muka hanya gebu biasa je tentu nak juga nampak glow!..

Langkah untuk pakai high beam ni cam ditunjukkan dalam gambar bawah ni 
apa yang perlu anda buat bila dah pakai foundation atau bedak, hanya titikkan High Beam ni pada bahagian yg ditunjukkan dlam gambar pastu ratakan.






Tak payah susah-susah nak cucuk botox kan, yang ni lagi senang dan cepat xde sapa nak bising kalau pkai pun :-)  apa lagi adik-adik yang duk berangan nak baby chick cam Datuk Siti haaa apa lagi ini lah peluang anda, selamat mencuba.

ada juga dalam bentuk mini
RM8.00 each





Wednesday, 24 September 2014

Foundation Kryolan Supra


Supra Kryolan Foundation 10gm re-pack

Selalu lambat ke tempat kerja sebab makeup lama sangat atau pi tempat keje tanpa sempat nak makeup??? Mulai sekarang saya pun dah tukar pakai foundation supra ni, mudah jer sapu foundation tak smpai 3 minit dan sekata dan rata foundation kat muka. Ni sya pakai nipis je sebab ke opis kan tak mau la tebal-tebal pakai #suprafoundationre-pack ni.. jadi pakai nipis jer tu pun dah nampak glowing kan pakai #suprafoundation ni.

Gambar ni saya pakai supra kod 5W pastu eyebrow plak saya aliskan dengan viva eyebrow pencil warna dark brown dan sedikit blusher miss rose.
Finishing saya pakai bedak powder baby johnson aje.. dah terbiasa (makeup nipis boleh ler)
ouh lupa plak nak bgtau saya sapu foundation pakai span magic yang telah dilembabkan guna spray aquara essence senang pakai spray ni tak yah susah2 nak g toilet untuk basahkan span dan dalam masa yang sama semburan tu dapat bantu melicinkan lagi foundation dan sebagai bonus untuk tahankan solekan dimuka.

Whatsapp 012 203 1661
Kelebihan #suprafoundation ni:-
~ memberi efek kulit yang licin
~ menutup parut jerawat, jeragat & cela
~ ada pilihan untuk tak pakai bedak compact atau powder sbb foundation x berminyak
~ ringkas, mudah dan cepat
~ JIMAT!!! hanya oles sikit aje dah boleh diseratakan keseluruhan wajah

selalu customer saya tanya 10gm ni tahan bape lama?? kalau nak tau walaupun bekas kecil tp foundation ni tahan 3-5 bulan **bergantung pada pemakaian.  Nak beli pack original yang besar tu ramai yang x mampukan termasuk la saya jd bila re-pack ni sudah tentu ramai yang mampu.  Cuba la tak rugi kalau kita cuba kan,

Harga retail
RM25.00 sahaja
**tak termasuk kos pos

Yang ni adalah kod yang ada bagi supra:-
Whatsapp 012 203 1661


Ini pula kod yang menjadi pilihan ramai:-
whatsapp 012 203 1661

whatsapp 012 203 1661


whatsapp 012 203 1661