Tuesday, 18 November 2014

Foundation Supra re-pack 10gm

Supra Kryolan Foundation 10gm re-pack


Selalu lambat ke tempat kerja sebab makeup lama sangat atau pi tempat keje
tanpa sempat nak makeup??? Mulai sekarang saya pun dah tukar pakai
foundation supra ni, mudah jer sapu foundation tak smpai 3 minit dan sekata dan rata foundation kat muka. Ni sya pakai nipis je sebab ke opis kan tak mau la tebal-tebal pakai #suprafoundationre-pack ni.. jadi pakai nipis jer tu pun dah nampak glowing kan pakai #suprafoundation ni.


Gambar ni saya pakai supra kod 5W pastu eyebrow plak saya aliskan 
dengan viva eyebrow pencil warna dark brown dan sedikit blusher miss rose.
Finishing saya pakai bedak powder baby johnson aje.. dah terbiasa
(makeup nipis boleh ler)
ouh lupa plak nak bgtau saya sapu foundation pakai span magic yang 
telah dilembabkan guna spray aquara essence senang pakai spray ni tak 
yah susah2 nak g toilet untuk basahkan span dan dalam masa yang sama 
semburan tu dapat bantu melicinkan lagi foundation dan sebagai bonus 
untuk tahankan solekan dimuka.

Re-pack 10gm RM25.00

Kelebihan #suprafoundation ni:-
~ memberi efek kulit yang licin
~ menutup parut jerawat, jeragat & cela
~ ada pilihan untuk tak pakai bedak compact atau powder sbb foundation x berminyak
~ ringkas, mudah dan cepat
~ JIMAT!!! hanya oles sikit aje dah boleh diseratakan keseluruhan wajah

selalu customer saya tanya 10gm ni tahan bape lama?? kalau nak tau 
walaupun bekas kecil tp foundation ni tahan 3-5 bulan **bergantung pada pemakaian.  
Nak beli pack original yang besar tu ramai yang x mampukan termasuk la 
saya jd bila re-pack ni sudah tentu ramai yang mampu.  
Cuba la tak rugi kalau kita cuba kan,


Harga retail
RM25.00 sahaja
**tak termasuk kos pos

Yang ni adalah kod yang ada bagi supra:-
re-pack rm25.00
Ini pula kod yang menjadi pilihan ramai:-
re-pack supra rm25.00 10gm





Friday, 14 November 2014

Starter Kit-Set Berus 7 Batang

set lengkap untuk daily makeup walaupun x suka mekap tebal2 mekap skit harus supaya muka xde la nmpak cam nak gi pasar kan, che ta pi pasar pun lawa giler.. sekurang-kurangnya pakai la blusher skit guna berus besar tu.. x de la en abang duk kerling awek lain kan...

Set Berus 7 Batang


7 Batang Brand VOV
RM17.00 per set belum masuk kos pos
Set berus asas 7 batang brand VOV
Berus lembut dan tak menyakitkan kulit muka
Ada pilihan warna casing

Monday, 13 October 2014

Magic untuk Muka Glowing Benefit High Beam

Benefit High Beam
<RM16.00 sebotol belum masuk kos pos>
Ia adalah highlighter untuk pipi, dahi, kening dan dagu.  Tujuan adalah untuk menonjolkan dan mencantikkan lagi dengan sentuhan kilatan menawan tertawan dan seharusnya puas hati.



Efek kilatan pada wajah itu yang kita nakkan lepas bersolek.  Kebiasaan selepas bersolek muka hanya gebu biasa je tentu nak juga nampak glow!..

Langkah untuk pakai high beam ni cam ditunjukkan dalam gambar bawah ni 
apa yang perlu anda buat bila dah pakai foundation atau bedak, hanya titikkan High Beam ni pada bahagian yg ditunjukkan dlam gambar pastu ratakan.






Tak payah susah-susah nak cucuk botox kan, yang ni lagi senang dan cepat xde sapa nak bising kalau pkai pun :-)  apa lagi adik-adik yang duk berangan nak baby chick cam Datuk Siti haaa apa lagi ini lah peluang anda, selamat mencuba.

ada juga dalam bentuk mini
RM8.00 each





Saturday, 11 October 2014

Eyeliner / Eyebrow

  
 Eyeliner Twist Hitam
Warna hitam pekat dan tak perlu diasah, cuma perlu pusingkan aje
Eyebrow Twist Coklat Gelap
Warna coklat dan sangat cantik dipakai untuk kening
Harga:-  RM1.20 sebatang (minimum pembelian 3 batang) boleh campur.



  
Eyebrow Pencil Viva
sangat cantik warnanya coklat dan sesuai untuk bentukkan kening.  Ramai makeup artis yang pakai eyebrow pencil ni.
RM10.00 sebatang






Gel Eyeliner 
Boleh juga diguna sebagai eyebrow 
Dapat 2 warna sekaligus dalam 1 bekas, coklat dan hitam



 Eyebrow Obuse 3 in 1
Jenis debu dan sangat senang dipakai
Ada sekali dengan berus
   

 
Marker/Liquid Eyeliner
Muncung tajam dan lembut tak menyakitkan alis mata
warna hitam pekat dan tahan lama
kalis air

Eyeliner / Eyebrow

  
 Eyeliner Twist Hitam
Warna hitam pekat dan tak perlu diasah, cuma perlu pusingkan aje
Eyebrow Twist Coklat Gelap
Warna coklat dan sangat cantik dipakai untuk kening
Harga:-  RM1.20 sebatang (minimum pembelian 3 batang) boleh campur.



  
Eyebrow Pencil Viva
sangat cantik warnanya coklat dan sesuai untuk bentukkan kening.  Ramai makeup artis yang pakai eyebrow pencil ni.
RM10.00 sebatang






Gel Eyeliner 
Boleh juga diguna sebagai eyebrow 
Dapat 2 warna sekaligus dalam 1 bekas, coklat dan hitam



 Eyebrow Obuse 3 in 1
Jenis debu dan sangat senang dipakai
Ada sekali dengan berus
   

 
Marker/Liquid Eyeliner
Muncung tajam dan lembut tak menyakitkan alis mata
warna hitam pekat dan tahan lama
kalis air

Friday, 10 October 2014

Filem Penanggal yang Ditanggal Dicicir

Serabut kepala aihh nengok cerita ni yang pertama kali ku tonton di chanel 134 HD


Ada plak Pak Arab Mak Arab pastu bleh plak campur sekali ngan Mak Jawa Pak Jawa.  Sebutir apa pun ku tak paham udah le pekat benor bahasanye sarikata pun tarak, apa daa tak sempat nak selak kamus aihh acaner nak paham, memang tak paham aku.  Payah sangat ke nak tepek tambah skit sarikata kat skrin ni, tak puas hati benar aku mana tak nya "anta" ngan :ana" je ku paham dan yg lain buat2 paham. 

Tengah sibuk-sibuk serabut tak paham tetiba terfokus kat payudara puan fasha sandha benar-benar keliru teman.. seksi benar Arab yg nih..aish. 


Yang ni lagi satu tak paham, seronok benar dia berkemban tak tau tang mana kaitannya.. mandi wajib kut lepas badan dah bercantum agaknye,  abaikan.  Nasib baik dia lawa.





Nak dijadikan cerita pak arab yg gambar sebelah ni konon2 nak menolong penanggal tapi lain plak jadinye, bleh plak dia tergoda digoda duk check in kat rumah penanggal ni, nasib baik cepat sedar dan insafnya.   Sejuk mata memandang aih klu dah lagu ni kan jejaka idaman gitu.




Ending yang begitu dahsyat I tell you, rumah nipah yang betul2 makanan kegemaran sang api tapi dalam cite ni lambat benor hangus terbakornya.. boleh plak baju pak arab  ni sikit pun tak terbakor. Kain jenis apa dia pakai tak tau ler kebal sungguh teman nengok.  Boleh la dari takde kan.   Nasib baik tak tengok wayang buang karan jer teman nengoknye.. korang tak caya korang tengok la sendiri ye.. dah tentu Astro tayang lagi 14 kali bulan ni jadi ada peluang la korang nak tengok plak, so SELAMAT MENONTON!!


#penanggal   #filempenanggal  #penanggalastro

Thursday, 2 October 2014

Muka Lagi Nampak Glowing >High Beam Benefit



Benefit HIGH BEAM >> RM16.00 sebotol
Ia adalah Highliter utk pipi, dahi, kening dan dagu untuk lebih menonjol dan cantik dengan sentuhan kilatan menawan! 100% cantik dipakai & 100% puas hati!

Efek kilatan pada wajah itu yang kita mahukan selepas bersolek. Kebiasaan selepas bersolek muka hanya gebu biasa je tentu nak jugak nmpk glow!. Langkah-langkahnya, pertama pakai bedak atau foundation, juz titikkan HIGH BEAM pd wajah dan ratakan. Anda akan lihat hasil yang menakjubkan seolah anda adalah jurusolek...