Visit My IG ★★ myshoppingland
#blousemuslimah #blousemuslimahmurah
#blousemesranursing
#blousewanita

Saya suka makan daging bali hasil masakan Puan Mazri Ernie walaupun dengan drama
Isnin dia smlm yg penuh drama tu dimana anak tertido dalam keta padahal tak smpai 5 minit jer, nasib baik suami dia cepat smpai dengan kunci spare kereta.. daging ni smpai gak. Wangi semerbak ofis aku tq ye.. ni 2nd time beli mmg sedap, u oll rugi x cuba.. sddap tau daging bali ni dan dia jg ada jual sambal Pahang..
Makeup remover memang sinonim dengan facial wash.. selalu saya akan lap dulu muka pakai tisu basah ni kasi wipe out semua kotoran dan solekan yang melekat kat muka seharian then barulah saya akan cuci muka guna facial foam.. tujuannya adalah memastikan kesan solekan benar2 hilang dari kulit muka kita. Kalau guna facial foam aje tanpa lap dulu muka pakai tisu ni mesti x cuci 100% mesti kesan eyeliner ada lagi pastu dah jadi rupa panda plak.. jd saya sngat puas hati pabila dah apply tisu basah ni.. lagi efficient kalau bawak pi opis sumbat je dalam handbag. Tak mahal pun RM 7.00 je dan dalam ni ada 40 helai tisu basah.