Tuesday 3 April 2012


Foundation Naturactor
Tahukah anda pada masa ini, foundation Naturactor ini semakin popular.  Saya sendiri pun menggunakan foudation ini setiap hari untuk ke pejabat.  Memang cepat, mudah, jimat dan memang x salah kalau saya katakan foundation ini berbaloi untuk dibeli.. harganya memang bersesuaian dan berpatutan. Bergantung pada kekerapan pemakaian tapi saya dah pakai 3bulan pun masih ada lagi.  Oleh kerana kulit saya ni kategori yg gelap cam penyanyi Nurul jadi saya sesuai guna kod 150.

Kod lain2 tu diterangkan seperti berikut:-
Kod 130- Paling cerah/light/putih.    Kod 140- Cerah.    
Kod 141- Natural beige    Kod 150- Gelap   Kod 151-  Coklat
Kod 152- Sederhana gelap  

Yang lagi 2 tu bukan foundation tau, itu adalah Kod 171- concealer/base dan Kod 153- shading.

Saya syorkan pada yang masih mencari-cari foundation, cubalah. Memang tak akan rugi mencuba foundation Naturactor ini.  Sekali cuba pasti nak pakai lagi.. 

kalau nak cuba email saya di ciaozana79@hotmail.com atau kat fb https://www.facebook.com/ZanaZakariaSukaMakeUp

Selamat Mencuba ya!!!

No comments:

Post a Comment